torsdag den 16. september 2010

Hvordan man laver Duke Nukem Forever!

MAN GØR DET IKKE.

Selv om at jeg ved, at Gearbox er i gang med at lave det sidste på Duke Nukem Forever, Så kan jeg ikke lade vær med at tænke på hvor meget det spil skal leve op til vores forventninger.
For det første, så er det et af de spil som har taget mere end et årti at lave.
For det andet, så er det et af de spil hvor at fans'ne har måtte spille sig igennem, det ene dårlige trejde persons Duke Nukem spil, efter det andet. Her tænker jeg på "Duke Nukem: Time To Kill" og "Duke Nukem: Land of Babes".
For kun at side tilbage med tanken, "Jeg savner et første persons Duke Nukem" eller " Duke Nukem Forever bliver for fedt".

Men efter at havde gået det igennem som Duke Nukem Forever nu har gjort, er jeg meget glad for at det endelig kommer ud. Hvad jeg ikke er glad for, er at hvis det bare er endnu et FPS på butiks hylderne som hurtigt bliver smidt til siden, for at give plads til det næste store spil der skal udgives.
Her tænker jeg især på Far Cry 2 og F.E.A.R. 2, gode spil med små fejl. Men blev glemt meget hurtigt.

Så derfor er der kun en ting at gøre. Duke Nukem Forever skal laves om igen.
Men denne gang skal den ikke være fuldstændig. Faktisk det som Gearbox skal gøre er at vedlægge en "Duke Nukem Gør-det-selv" pakke. Ligesom i LittleBigPlanet hvor spillet faktisk kun går du på at inspirare dig til at lave dine egene baner.
Men lad tage et øjeblik og kigge på LittleBigPlanet(LBP).
I LBP skal du:

  • guide din lille Sakeboy fra A til B.
  • opnå et mål ellet to på vejen.
  • og sidst men ikke minst, er der nogle fjener/forhindringer i vejen.

Kan dette ikke også siges om Duke?

  • skal fra A til B.
  • måske er der et eller flere, favet cerdit kort der skal åbne en dør.
  • og sidst men ikke minst, fjener i hobetal.

Så derfor skriver jeg nu til Gearbox.

Lad Duke Nukem Forever blive den første LBP-FPS-klon.

Ikke nok med at i tilfredsstiller fans af Duke, I giver ganranteret unge lyst til at blive de nye Valve-, eller endnu bedre, Gearbox-medarbejder.

PS. Kudos for at give Duke en cance mere.

Pss. RockStar!!! Hvornår kommer "GTA: LittleBigPlanet". Jeg ville give alt for at få love til at lave min egen by, og lave ravage i gaderne.

HAHAHAHAHAHA DØ FARUM DØ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar