tirsdag den 21. september 2010

Jonas støtter brysterne.

Som så mange år i træk, har Støt Brysterne sendt deres armbånd ud i butikkerne, og som sædvanlig har jeg køb et.

Det første jeg tænke da jeg så det, var "åh nej, ikke det interlock system igen som sidste år"(jeg ved faktisk ikke hvad sådan et system hedder, sorry)

Men, for at få det til at side på armen, så er der en tap, i den ene ende af armbåndet, der skal igennem et hul i den anden ende af armbåndet, og med mine erfaringer med den slags, kan jeg kun sige at jeg er skuffet over det. Fordi at man som håndværker, nogle gange skal man havde hånden ind de mest mærkelige steder, nogle gange hele armen. Så jeg håber at i kan se min frustrationer over dette system.

Oven i købet har Støt Brysterne gjort det at hullet, som lille metal tap skal igennem, er lavet af to knuder på , som så udgør hullet. Nu har jeg kun siddet med det i nogle minutter, men jeg kan allerede se at knuderne er ved at gå op.

Oven i hatten, er jeg sikker på at det sølv, som er på perlerne, går lige så hurtigt af som det gjorde sidste år. Men selvfølgelig kan det undgås, men det ville sige at man skulle tage det af når man: er på arbejde, er i bad eller vasker hænder.
Hvilket vil sige at de knuder, som holder på metal tapen, vil går endnu hurtigere op.
Du kan jo selvfølgelige selv binde nogle nye, men jeg er en af dem der bare ikke gider og binde ny knuder på mine armbånd to gange om dagen.


Så alt i alt, er dette et fint armbånd. Men ikke er et af deres bedste, men jeg vil alligevel sige til jer alle, at i skal støt brysterne og gå ned i Netto og køb deres nye armbånd. 25 kr. er jo heller ikke alverdens penge vel?
Men det er bare min mening, personligt syndes jeg at det fra 2008 var det bedste, og er et jeg stadig ville gå med, men har desvære lagt det et eller andet sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar